Edukujemy z pasją o marketingu

Gorąca oferta do porannej kawy!

Marketing.edu.pl > SEM

SEM

Polecane ARTYKUŁY

Badania marketingowe – definicja i rodzaje

Badania marketingowe – definicja i rodzaje

Czym są badania marketingowe? Badania marketingowe to proces systematycznego gromadzenia, analizowania i interpretowania danych, który […]

Marketing relacji – co to takiego? Definicja i przykłady

Marketing relacji – co to takiego? Definicja i przykłady

Marketing relacji – definicja Marketing relacji (inaczej marketing relacyjny) to strategia marketingowa, która koncentruje się […]

Buyer persona – definicja, tworzenie, korzyści, przykłady i najczęstsze błędy

Buyer persona – definicja, tworzenie, korzyści, przykłady i najczęstsze błędy

W dobie personalizacji, hipersegmentacji i dynamicznie zmieniających się oczekiwań konsumentów klasyczne podejście do grupy docelowej […]

Slogany i hasła reklamowe – jak tworzyć? Porady i przykłady

Slogany i hasła reklamowe – jak tworzyć? Porady i przykłady

Widzisz markę butów, słodkiego napoju albo sieć fast foodów, i od razu masz w głowie […]